Nejaky nastroj na scan wifi (ath)

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Sat Aug 1 15:34:12 CEST 2009

Ahoj,
mohli byste mi prosim doporucit nejaky nastroj, který mi naskenuje 5G wifi
site v okoli vcetne sily signalu?

Nevim proc, ale "ifconfig ath0 scan" mi vypise pouze site v 2,4GHz, prestoze
ma karta nastaven mode 11a a 5GHz site bych tam mel urcite chytat.
media: IEEE 802.11 Wireless Ethernet autoselect mode 11a (OFDM/6Mbps)

- wifi driver ath (Atheros cipset)
- staci něco jednoducheho, u 2.4GHz jsem pouzival dstumbler z portu
- zadna grafika, pouze konzole
- co nejmene zavislosti, pokud možno bez linux emulace apod.
- jednoduche

Kdysi jsem zkousel kismet, ale ten prave dotahoval nejake linuxove compat
baliky. Ted koukam a nic takoveho uz v zavislostech nevidim, necham si rad
poradit. Diky.

Milan