Chyba pri kompilacii kernela 7.2 stable

Ciernik Tomas tomas at ciernik.sk
Fri Jul 31 09:58:02 CEST 2009

Jozef Babjak  wrote / napísal(a):
> Zdravim!

>   ^-- Chybna dereferencia smernika?

Moze byt, lenze ako k tomu doslo? Obsah stranky
http://svn.freebsd.org/viewvc/base/stable/7/sys/dev/ata/ata-all.c?r1=195973&r2=195987
nasvedcuje tomu, ze to bolo vlozene do kodu a nevyskusane, ci vobec
prejde kompilacia, lenze to mi pride neuveritelne.

> http://hup.hu/node/74161

Nuz cestne slovo, ze jediny vysledok, ktory mi google daval, bol tusim v
belgictine, a tam to aj tak nevyriesili.

>   ^-- Vzdy je dobre napisat, co si uz urobil, aby si chybu u seba
> vylucil. Aby sme to pripadne nemuseli opakovat.
>
> J.

V podstate som vyskusal to, co aj na tej stranke vyssie. Kompilacia mi
potom presla, ale vzhladom na fakt, ze je to uz nejaka doba, kedy som
naposledy programoval, netrufol som si takto vzniknuty kernel
nainstalovat - z nazvu suboru som dedukoval, ze ide o ata driver, a
nechcel som riskovat stratu dat.