problem se spoustenim xdm [Acer off-topic]

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Tue Jul 28 04:28:57 CEST 2009

On 27.7.2009 22:36, Zbyněk Burget wrote:
> Moje odpoved nebude uplne ohledne FreeBSD, ale co se tyce jakehokoli
> hardware Acer, mam zkusenosti pouze ty nejhorsi. Nic od teto firmy
> bych si nikdy nekoupil. Acer nelze povazovat za znacku - spis je to
> parodie na znacku...

Tato diskusia sem zrejme vobec nepatri, ale s vyssie uvedenym tvrdenim
nemozem suhlasit. Podla mna je to normalna znacka (aspon co sa tyka
notebookov a monitorov, neviem aky iny HW este Acer vyraba) a v podobnej
cenovej relacii je pomer cena/vykon castokrat vyssi. Neviem, na zaklade
coho mas na tuto znacku takyto nazor. Len dufam, ze to nie je preto, ze
si si kupil jeden notebook Acer a ten sa ti pokazil - pretoze takto
casto ludia posudzuju kvalitu vyrobkov. Mne preslo rukami niekolko
desiatok kusov vyrobkov znacky Acer a osobne tuto znacku kludne
doporucujem az znamym. Co sa tyka mojich osobnych skusenosti s vyrobkami
Acer, nemozem povedat, aby s nimi boli vecsie problemy alebo sa kazili
viacej, ako vyrobky inych znaciek.

Marian

PS: K tejto teme uz nebudem posielat ziadne prispevky.