problem se spoustenim xdm

Jack Hokus jack.hokus at gmail.com
Mon Jul 27 18:38:32 CEST 2009

Dobry den,

kazdopadne dekuju za odpoved. Nyni musim doplnit jednu informaci.
System se pokousim nainstalovat na netbook Acer Aspire One.  Ma nekdo
s timto HW zkusenosti?

Na prvni pohled vypadal bez problemu, sami Intel, nebo Atheros. Nekde
jsem zahledl zminku o tom, ze muzou byt problemy s BIOSEM, bohuzel ten
odkaz nemohu najit

 Vetsina dalsich informaci znela pozitivne.
http://forums.freebsd.org/showthread.php?t=382 Ma nekdo z ucastniku konference

S pozdravem

Petr