neukoncujici se proces

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Wed Jul 15 08:24:52 CEST 2009

Ciernik Tomas napsal(a):

> kill -s KILL cislo_procesu
>
> ale najelegantnejsie bude asi zistit preco to zamrzlo a vyriesit to :)
>
> Tomas.
> --
Ahoj,
Heh, nejelegantnejsi ano, otazka jestli to je vzdy mozne, tohle mi mysql
delala pomerne casto a nebylo to jenom na FreeBSD, ale i na linuxech.
A ani v debug mode nebylo v logu zadny hlaseni ktery by davalo smysl.
takze jsem ve finale prevedl data do pgsql a mysql se zbavil...a je klid
a pokoj :-D
Stejne kdyz neco delam v perlu tak to davam pres DBI rozhrani takze je
jedno v jakym engine to ve finale je :)
vilem