problem s cutleaves

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jul 13 12:45:22 CEST 2009

Jack Hokus napsal/wrote, On 07/13/09 12:19:
> kdyz dam #portupgrade -af, tak mi to vypise tuto hlasku:
>
> # portupgrade -a
> ** Port marked as IGNORE: sysutils/fusefs-kmod:
>         requires the userland sources to be installed. Set SRC_BASE if
> it is not in /usr/src

Toto je in-kernel modul. Ten ke sve kompilaci vyzaduje zdrojaky systemu.
A skoro urcite neni poskozeny tim, ze je odinstalovany nejaky jiny port.

A nejspis na nem nic nezavisi, takze tenhle nikoho neblokuje.

> ** Port directory not found: x11-drivers/xf86-video-vga

Tento port jiz neexistuje.

> ** Port marked as IGNORE: x11-drivers/xf86-video-via:
>         requires pciVideoPtr typedef

Tento port je vadny a navic ho pravdepodobne nepotrebujes.

Oba jsou zavislost stare verze xorg-drivers. Preinstalovat xorg-drivers
a pak odinstalovat tyto dva.

> ** Port marked as IGNORE: x11/xphelloworld:
>         requires unknown xorg module (xaw8)

Tento port jiz neexistuje a navic ho nepotrebujes. Pokud na nem neco
zavisi tak nejprve preinstalovat to "neco".

> Nic dalsiho, jsem v systemu neprovadel

Ono mazani portu bez dostatecneho vhledu do toho, co by to mohlo
znamenat docela staci ... ;-)