Zalohovaci "sink"

Filip Huska filip.huska at coolhousing.net
Sun Jul 12 18:27:44 CEST 2009

Dan Lukes wrote:

> No, tohle das do scriptu. Script prohlasis za login-shell specialne
> vytvoreneho uzivatele.
>
> A kdyz chces neco zazalohovat, tak z toho zdaleneho stroje zavolas jen
>
> cat DATA_CO_CHCI_KOPIROVAT | ssh -l TEN_UZIVATEL
>
> Akorat teda pozor na to, ze tak jak to mas napsane, tak se neuchovava
> ani odkud data prisla ani to neni odolne proti dvema zalohujicim ve
> stejne vterine.
Mno ja do kazdeho scriptu davam radeji lock file do /tmp ... preci jenom
nejednou se mi stalo, ze denni zaloha presahla 24 hodin...
jestlize neexistuje /tmp/lock_backup, pak
touch /tmp/lock_backup_`whoami`
jinak
echo "pricina" > /var/log/neco_log.log
echo "pricina" > mailx -s "neco blbe" admin at nekam.kam
konec
.... backup...
rm /tmp/lock_backup_`whomai`
end

Klidne se tak da inkrementovat promena nekam do nazvu, muzou bezet 2
backupy zaroven, jen je dost nevhodne na jednu vec/uzivatele ... coz jde
vrazit do nazvu locku.
Pisu to z ruky, takze je to spise nacrt, samozrejme syntaxe bude jina.
f.

> Jelikoz cely ten uzivatel neumi naprosto nic jineho nez ulozit data,
> ktera dostane na standardni vstup, je zrejme, ze pozadovana bezpecnost
> je dosazena.
>
> Jestli chces, aby to umelo neco slozitelsjiho , tak so to proste podle
> libosti dopises - ono totiz hodne zalezi, co od toho vlastne "lepsiho"
> chces ...
>
> Dan
>
> --

S pozdravem / Best Regards