Zalohovaci "sink"

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Sun Jul 12 14:38:31 CEST 2009

Zdravim vespolek,

napadlo me, ze by bylo docela fajn mit na siti jeden stroj,
ktery by fungoval jako "zalohovaci sink" (ceske "vylevka"
se mi moc nelibi :) - tj. chtel bych, abych mu mohl
po siti posilat data, ktera on by nekam ukladal, ale
zaroven aby po siti neslo stejnou cestou na uz existujici
zalohy sahat (ani mazat, ani cist).

Asi uplne nejjednoduseji by to slo tak, ze by se do
inetd.conf zaradil nejaky skript typu
cat > /data/zalohy/$(date "+%Y-%m-%d--%H-%M-%S")

Nez bych to ale udelal takhle stupidne, chci se zeptat,
jestli nevite o nejakem podobnem nastroji,
ktery by umel treba trochu vic :)

(o komplexni zalohovaci programy mi nejde, jen
o tuhle konkretni vec)

diky

Mirek