problem s cutleaves

Jack Hokus jack.hokus at gmail.com
Sat Jul 11 17:26:53 CEST 2009

Dobry den,

dekuji za odpoved, ale nepomohlo to. Nektere porty stale zustavaji
neaktualizovane.
Potreboval bych vedet jak odstranit balicek cutleaves a jeho
konfiguracni soubor.

Zkousel jsem pkg_deinstall cutleaves a pkg_delete oba hlasi, ze
balicek neexistuje. Bohuzel si nepamatuju, jestlli jsem ho instaloval
z portu, nebo z balicku,  i kdyz to by melo byt jedno.

Dival jsem se do manualu na prikaz ports a  nasel jsem parametr
NO_IGNORE. Ten skkript je asi jen "nadstavba" nad porty takze by to
melo jit odstranit pomoci tohoto parametru.

Nicmene, bych se rad zeptal, jestli nekdo tento skript nepouzivate a
nevite, jak jej primnet, aby odznacil ignore balicky.

S pozdravem Petr Strajt

Dne 9. červenec 2009 23:25 Zbyněk Burget <zburget at burgnet.cz> napsal(a):u