PowerChute a freebsd

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jul 9 12:52:33 CEST 2009

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 07/09/09 11:21:
> tak jsem si konecne udelal cas na  instalaci apcupsd. Jen pripomenu, ze
> mi byla schvalena jen ta nejlevnejsi  APC Back-UPS CS 650.
> Po pripojeni do USB v messages se neobjevi zadna odezva.

Ne v messages, ale na konzoli (kopii konzole lze ziskat pomoci "dmesg").
Pokud by se ani na konzoli po pripojeni USB zarizeni neobjevial zadna
hlaska, jednalo by se o "blokacni chybu" - tim chci rict, ze nema smysl
resit cokoliv dalsiho (trena konfiguraci apcupsd) dokud nebude vyresena
tato.

Pokud na konzoli po pripojeni hlaska je, je videt jako jake zarizeni
bylo USB detekovano. Alternativne lze tuto informaci ziskat pomoci

usbdevs -v

Dokud nebude jasne, ze se USB detekuje tak jak je potreba nema smysl
pokracovat.