FreeBSD 7.2R - obnova slicu a bootsektoru

Gabriel gabriel at maxpark.cz
Thu Jul 9 09:56:59 CEST 2009

Zdravim komunitu,

mam IBM SCSI ServeRAID-4M a na nom postaveny RAID1 s Hot-Spare, testoval
som disaster situacie (vypadok jednoho disku, vypadok dvoch diskov) vsetko
prebiehalo v pohode.
Stav raidu som kontroloval cez utilitku ipsmon. Pri DEGRADED stave bolo
vsetko v pohode, ked sa pole rebuildlo, hodil sa stav OK a ked som ipsmon
spustil asi po 5 minutach znova tak system komplet vytuhol (netusim preco,
v logoch som nic nenasiel, na konzoli ticho). Po reboote nabehol, po
dalsom spusteni ipsmon to vytuhlo znova. Bohuzial po naslednom reboote to
uz nenabehlo a vyzera, ze mi odisiel ako bootsector tak slicy.

Je nejaka moznost ako ich obnovit? Co som pozeral manualy a odpovede z
googlu, tak nejaky rozumny navod k tomu som nenasiel.

Predom dik.
Gabriel