dummynet na 6.2-STABLE #0

Zdeněk Bill bill at kn.vutbr.cz
Tue Jul 7 15:08:59 CEST 2009

Cizek.Milan wrote:
  > Nicmene se mi nedari pridat pravidlo:
>
> ipfw pipe 1 config bw 2Mbit/s (projde)
> ipfw add 640 pipe 1 ip from 192.168.0.0/16 to any
> ipfw: getsockopt(IP_FW_ADD): Invalid argument
>
> ani podobne zjednodusene varianty. Nevim co delam spatne, dival jsem se i v manu, syntaxe by mela byt beze zmen. Prekompilovavat jadro se mi prilis nechce, kazdy restart muze byt komplikace. Nejaky napad? Diky
>
> Milan
> --

Ahoj,
6.2 jsem se zbavil a mam jen 6.3 a 6.4, a priklad jede bez problemu.

jinak "kldstat -v" ti ukaze vse, ale dummynet tam mas, jinak by neprosel
uz prvni prikaz ipfw pipe...
tipnul bych to na nejaky bug ohledne ipfw, co dmesg a google, mlci ?

Zdenek
PS: mam takovy pocit, ze jsem to taky pred nejakym rokem resil, ale
vyresilo se to tusim "samo" pomoci upgrade/update