Prace s porty

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Mon Jun 29 09:58:24 CEST 2009

> Pak napises
>
> pkg_delete ZDE_SEZNAM_VSECH_TECH_PORTU_ODDELENY_MEZERAMI
>
> Cast tech balicku se nepodari odinstalovat, protoze budou zavislostmi
> neceho, co v systemu je, ale neco se odinstalovat povede. Tento prikaz je
> poreba pustit nekolikrat dokola zmeny v seznamu balicku) - tak dlouho, az se
> pri nejakem spusteni uz nepodari odinstalovat naprosto nic (vsechno selze
> protoze je to pozadovana zavislost neceho).

   ^-- Este mi napadlo: ciastocne moze pomoct vypis RUN a BUILD
dependencies pre dany balik; nepamatam si presne mena pre tie
pretty-print ciele programu make, ale su v man ports. V trivialnom
pripade moze pomoct spustit "make clean" v adresari daneho portu a
pozriet sa, co vsetko cleanuje ako zavislost. Ale trivialny pripad asi
nie je to, co opytujuceho sa zaujima.

J.