sendmail sasl a relay

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Sun Jun 21 09:08:38 CEST 2009

mam sendmail a cyrus-sasl
ak pride neautorizovane spojenie tak ziadna zmena, ak pride autorizovane
spojenie tak
to zapise aj do hlavicky dosleho mailu  (authenticated bits=0), ak zadam
zly login/heslo
tak spojenie je odmietnute.

Sendmail vypisuje toto:

220 x1.example.com ESMTP Sendmail 8.14.3/8.14.3; Fri, 19 Jun 2009
20:08:29 +0200 (CEST)
EHLO x2.example
250-.... pleased to meet you
250-ENHANCEDSTATUSCODES
250-PIPELINING
250-8BITMIME
250-SIZE
250-DSN
250-ETRN
250-AUTH GSSAPI DIGEST-MD5 CRAM-MD5
250-DELIVERBY
250 HELP

Doteraz je vsetko ok ale ....
Problem mam ten, ze neviem povedat sendmailu aby pre autrorizovanych
uzivatelov robil RELAY bez obmedzenia.
Momentalne pri RELAY nerobi sendmail rozdiel ci je alebo nie je spojenie
autrizovane
i ked v dokumentacii sa pise, ze autorizacia je aj pre tento ucel.
Hladal som nejaku syntax do suboru access ap. ale nic som nenasiel.
Vie niekto poradit?

Jozef