FreeBSD 7.2 s Virtulazice

Radomír Tománek rtomanek at epark.cz
Thu Jun 18 19:56:27 CEST 2009

Ahoj,
Nechci vyvolat flame, ale myslím, si, ze pokud máte koupený legální W2003,
je škoda ho vyhodit. Osobně bych ten server využil tak, že bych na něj dal
Hyper-V, nebo pokud bude HW kompatibilní, tak lépe ESXi a potom si ve
virtuálních strojích dělejte co chcete, ale jedním z virtuálů bych nechal
W2003, nechť dělají co umí - proč tam cpát sambu, když můžete mít
plnohodnotnou doménu? Jen té paměti bych výrazně přidal....:o))

rat