postfix spamfilter a shell prikaz trap

Cizek.Milan cizek.milan at seznam.cz
Tue Jun 16 14:13:10 CEST 2009

Ahoj,
pouzivam postfix, virtualni uzivatele a spamassassin. Chci mazat/presouvat zpravy oznacene jako spam do .Junk slozky kazdeho mailboxu. Nasel jsem si linuxovy "shell-based filter script" (http://www.it-crowd.lt/?q=spamchk) a naimplementoval ho do sveho postfixu, funguje (mazani).

1) Nejprve bych se rad zeptal na vlastni cast skriptu:
trap "rm -f /var/tempfs/out.$$" 0 1 2 3 15

chapu tak, ze pokud skript dostane nektery ze signalu 0 1 2..., provede prikaz (smaze soubor). V mem systemu ale "trap" neexistuje, je nejaka nahrada?

2) Je mozne spamy presouvat do junk slozek jednotlivym uzivatelum? Nejaka predana promenna s adresarem nebo tak neco?

Potreboval jsem rychle reseni, tak jsem to vyresil skriptem. Vim, ze existuje maidrop/procmail, ktery tohle resi. Spamy zatim mazu, takze pokud by muj pozadavek nebyl resitelny na urovni skriptu, muzu se dal zabyvat studiem nejakeho toho "kanonu na vrabce" typu maildrop. :-) Diky

Milan