VYRESENO: Padajici Java na freebsd

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Sun Jun 14 10:18:25 CEST 2009

On 14.6.2009 9:24, Marian Cerny wrote:

> Default zasobnik je 64 MB, "problem" je data size, ktora ma default
> limit 512 MB. Narazil som na tento limit uz niekolko krat (java,
> mysql), takze aj mne tento limit pripada nizky. Predsa len v dobe, ked
> je 2 GB a viac pameti samozrejmostou, je limit 512 MB na proces dost
> nizky. Na 64 bit je to 32GB.

Pozeral som este ako je to na 7.x a podla dokumentacie by s padanim
aplikacii pri potrebe viac ako 512 MB pamete nemal byt problem aj ked je
default data size obmedzeny na 512 MB, pretoze tam sa pouziva jemalloc,
ktory defaultne pouziva mmap() miesto sbrk(). mmap by mal mat limit
polovicku adresovatelnej pameti, teda na 32bit by to malo byt 2GB.
Naviac standardne sa jemalloc sprava tak, ze ked sa nepodari alokovat
pamet cez mmap, tak skusi este sbrk. Celkovy limit na alokovatelnu pamet
aplikacie by na 7.x by mala byt cca 2,5 GB.

Marian