programek mail a virtualni uzivatele v postficu

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Fri Jun 5 20:49:10 CEST 2009

Ahoj vsichni,
nativ na bsd je skutecne mbox ale jak jiste spousta z nas vi tak pro
centralni mail server je to format pomerne nestastny(mbox byva problem
pri padech, soubory extra narustaji apod.).
Tuto zmenu uloziste lze ocekavat...aspon dle meho nazoru.
No co se tyka takovehoto klienta tak nevim jak na FreeBSD ale na linuxu
se mi osvedcil Pine, popr. Mutt.
vilem