NCPLIB

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jun 3 13:05:03 CEST 2009

On 3.6.2009 12:17, Jaroslav Votruba:

> problem je v tom, ze jsem postavil zalohovaci server s BSD na platforme
> AMD64

Hm, to mas problem. NWFS kod je velmi stary a pochazi z jeste starsich
zdroju. Obavam se, ze proste nebyl psan tak, ze bude na AMD64
prelozitelny. Nejde o zadny principialni problem - jen proste nejspsi
bude redpokladat urcite veci (jako velikosti datovych typu), ktere
jednoduse nebudou platit.

Je pokud vim, ve skutecnosti ho proste nikdo nezkusil a tak je jeho
statut na AMD64 neznamy.

Muzes byt prvni, kdo to zkusi a pripadne zjisti, ze "to bez problemu
funguje".

> NCPLIB je jedina vec, kterou jsem nasel v portech, tak jsem se se o to
> zacal zajimat

Ta ti nepomuze, protoze to je (pro ucely teto diskuse) predchudce toho,
co je v systemu.

Popravde receno, ja ve tve situaci prave ted zacnu zvazovat proc jsem
ten server zalozil na jadre platformy AMD64 a pokud zjistis, ze nejlepsi
odpoved je "protoze to hardware umoznoval, ale jinak to zas tak moc
nepotrebuju" tak bych problem resil prechodem na jadro I386.

Jinak - samozrejme - muzes zacit pracovat na upravach kodu NWFS a na
AMD64 platforme to rozchodit.