NCPLIB

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed Jun 3 12:17:46 CEST 2009

> Co se ti tedy již povedlo/nepovedlo ?

problem je v tom, ze jsem postavil zalohovaci server s BSD na platforme
AMD64. Pocital jsem s tim, ze to budu mountovat pres mount_nwfs, ale ten
chodi jen s I386 na  AMD64 to nechodi. NFS mi nedelalo dobrotu, ted to
resim pres ftp a wget, ale na novellu mi to postupne zere pamet tak, ze
musim ten server jednou mesicne restartovat. Problem s tou pameti jsem
resil i s Oksystemem (zastoupeni novella), ale k nicemu jsme se
nedopracovali.
NCPLIB je jedina vec, kterou jsem nasel v portech, tak jsem se se o to
zacal zajimat

Jarda