Problem po upgrade PHP s pcre

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jun 1 17:18:16 CEST 2009

Dan Lukes napsal/wrote, On 06/01/09 17:05:

> 1. chyba kodu PHP (pask bude problem pozorovat vice lidi)
> 4. jiny problem

5. Krome php5_pcre je v Apachi pouzivana dalsi komponenta, ktera primo
ci neprimo zavisi take na pcre knihovne, tahle komponenta  ale neni
prekompilovana. Jednoduseji receno - celkovy strom zavislosti vysledneho
beziciho Apache obsahuje zavislost na dve verze teze knihovny.

Dokonce by tou knihovnou ani nemusela byt ta, ktera ma co do cineni s
pcre. Pri podobne nekonzistenci jsou konsekvence naprosto
neprevidatelne. Klidne by treb amohlo jit o to, ze jedna komponenta je
zavisla na OpenSSL ze systemu a jina pouziva to z portu ...