nis, yp, soubor Mekfile.dist nenalezen

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jun 1 16:00:00 CEST 2009

Jakub Neburka napsal/wrote, On 06/01/09 13:30:
> ztroskotal jsem na prikazu ypinit, ktery vypise "Can't find
> /var/yp/Makefile.dist". Nevite, jak tento soubor vyrobim | sezenu ?

Ten je na tohle misto umisten pri instalaci systemu - konkretne pri
instalaci ypserv, ktery je soucasti systemu.

Muze tam nebyt jedine pokud byl system instalovan s MK_NIS="no" (tedy
bez NIS subsystemu) nebo pokud byl dodatecne smazan.

Protoze neni jiste co dalsiho mohlo byt nenainstalovano/smazano je
nejsnazsi reseni - upgrade na shodnou verzi.