Problem po upgrade PHP s pcre

Cizek.Milan cizek.milan at seznam.cz
Mon Jun 1 11:35:57 CEST 2009

Ahoj,
po upgrade PHP na 5.2.9 mam problem s funkcemi regularnich vyrazu ve skriptech, hlasi "Warning: preg_match() [function.preg-match]: Internal pcre_fullinfo() error -3 in ...". Prekompiloval jsem vsechny php5-* porty a take pcre, problem ale pretrvava.

Moc tomu nerozumim, podobny problem jsem uz jednou resil (vyresil ale uz nevim jak :-)). V UPDATING se pise...

  As of php 5.2.7, pcre extension is distributed with the core php5 package,
  and not as a standalone module anymore.  Follow these steps to update your
  installation:

  Portupgrade users:
   pkg_delete -f php5-pcre-5.2.6
   pkgdb -F
   portupgrade as usual

atd. Zda se mi to jako nesmysl, protoze kdyz zminovany php5-pcre port odstranim, php jako takove pak vubec nezna funkce pro praci s reg.vyrazy (ereg,preg apod.). Neresil jste nekdo?

Milan