hack serveru (spam zombie?)

Juraj Chlebec Juraj.Chlebec at fem.uniag.sk
Wed May 27 13:51:19 CEST 2009

Cizek.Milan wrote:

> Tak to se mi nedaří. Kde přesně hledat? Access nebo error logy? Tak jako tak tam nevidím nic divného. :-(
>
> Milan

Skus httpd-access.log - inak kolko tam mas PHP aplikacii? Ak je to
nejaky hosting moze to byt hocico. Ale aj v error logu by mohli byt
zaujimave informacie ci sa nejaky skript pokusa o cosi nekale. Ak tam
teda php errory aj loguje. Ako hovorim mne to v GET url vypisalo - nieco
ako ...index.php?q=http://host.domena/script.txt. Potom je mozne ze to
mas niekde v databaze zapisane a ked ti niekto vlezie na nejaku stranku
tak sa to pokusa includnut. potom by sa to v logu neobjavilo.

Juro Chlebec

--
Juraj Chlebec
Centrum informacnych technologii FEM