hack serveru (spam zombie?)

Gabriel gabriel at maxpark.cz
Wed May 27 10:23:45 CEST 2009

On Wed, 27 May 2009 10:02:32 +0200, Jaroslav Votruba
<jaroslav.votruba at keytec.cz> wrote:

> mozna je to blbost, ale nemuze togenerovat a  spoustet nejakej php
> script? Tomu by odpovidal ten uzivatel www

Toto je najpravdepodobnejsia pricina, uz som mal podobny problem a stacilo
preliezt weby, zameriavaj sa na index.php, admin.php, main.php subory,
vacsinou na konci tychto najdes pekny maglajz ktory to spusta. Dobre je
este pozriet sa kedy sa dany perl skript spustil a podla toho preliezt
apache logy a pozriet sa, co sa v dany cas kde spristupnovalo.