Upgrade mixovaneho systemu baliku/portu

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Fri May 15 19:08:30 CEST 2009

> Jenze to se mi zacnou kompilovat i openofficy, co mam v baliku pres pkg_add
> Jestli nekde jiz tohle bylo reseno, nenasel jsem, staci link ...
> Chtel bych nejaky postup, ja zupgradovat jak baliky, tak porty ... porty vim
> ... problem viz nahore.

  ^-- Nejde to vyriesit pomocou portupgrade a prepinacov:

-x <pattern> - vynecha baliky, ktore sa matchnu podla <pattern>
-P - na aktualizaciu pouzije balik, ak je dostupny, inak kompiluje
-PP - aktualizuje iba tie, ktore je mozne aktualizovat z balika, nic
nekompiluje.

Tusim sa da vynutit aktualizacia iba z balika nastavenim v
konfiguracnom subore, ktoreho meno neviem naspamat, nieco ako
/usr/local/etc/pkgs.conf. Ale to fakt len tusim; kto ma zaujem si to
lahko dohlada.

Takze ja by som asi najskor skusil urobil

portupgrade -bPP <pattern>

a potom

portupgrade -abx <pattern>

kde v oboch pripadoch by <pattern> matchoval tie porty, ktore nechcem
kompilovat. Je to len idea, realne by to asi bolo zlozitejsie.

Nakoniec by som len dodal, ze automaticky upgrade systemu pomocou
cron-u vo vseobecnosti nepovazujem za stastny napad. Ono ten cron si
/usr/ports/UPDATING neprecita, ze ano.

Btw, mam FreeBSD 6.4 a nikde nemozem najst balik openoffice.org, ani
skompilovat sa mi ho nedari. Je niekde dostupny balik OOo pre 6.4?

J.