Login disabled po update imap-uw

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon May 11 13:45:30 CEST 2009

Miloslav Hájek napsal/wrote, On 05/07/09 10:37:
> Diky za pomoc, WITH_SSL_AND_PLAINTEXT jsem pouzil, ale jen u imap-uw a ono
> je treba takto zkompilovat cclient. Ted uz to maka.

No, a ja bych se vyhnul komplikacim s customizovanou kompilaci
(respektive tim, ze pri ruznych rekompilacich se na to zapomene) a misto
toho, abych se spolehal na defaultni (zakompilovane) chovani bych
pouziti plaintextoveho hesla vlozil do konfiguraku ...

Navic si to pak ani nemusim prekladat sam, muzu pouzivat "standardni"
balicky.