FreeBSD na minipocitaci bez disku a ventilarota

Vilém Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Fri May 1 10:36:15 CEST 2009

Zdar,
RB 1000 - routing(bgp),nat, vlany, atd .... prumerny trafic skrz cca
270Mbit ... a zatez nekde kolem 48%.
takze v tom by problem byt rozhodne nemel :).
Mikrotik na p3 tualantinu s 1g pameti ->
routing(ospf),vlany,nat,dmz,orezy -> bezny provoz kolem 100Mbit -> zatez
nekde kolem 66%.
Vic k tomu asi nemam, tohle je z praxe :)
vilem