FreeBSD na minipocitaci bez disku a ventilarota

Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Thu Apr 30 11:11:08 CEST 2009

MB> Nazdar,
MB> tak my s tim naopak zkusenosti mame. Jeden stroj nam tady NATuje pres
MB> 150MBit, a nema s tim problem. Pouzivame PF.
MB> Ve spickach to jde ke 40k pps a 300k spojeni.

Tak puvodni dotaz byl ale zrejme na nejakou onu silene uspornou a
minimalistickou architekturu, ja pres pf a ne moc drahy stroj unatuju
aktualne bez problemu 361 Mbit (asi i vic, tohle ted aktualne
svisti), nicmene nevim o stroji, co by byl takhle malicky. Nevim, jak
si stoji RB 1000 nebo RB 600A, v takovemhle provozu jsem je
nezkousel.

MB> Ted tam bezi trochu starsi 7.0-STABLE, amd64
MB> Intel(R) Xeon(R) CPU 3050  @ 2.13GHz
MB> zakladni deska S3000AH, 1GB RAM

Tu mas ale s chladicem. Dle meho se tezko uz takovy provoz uchladi
jen s nejakym routerboardem bez chladice, ale mohu se mylit.

--
S pozdravem,
 Radek Krejca