Prestahovanie serveru za NAT

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Mon Apr 27 17:16:58 CEST 2009

Marian Cerny napsal(a):
> Zdravim konferenciu,
>
> potrebujem prestahovat z hostingu jeden stary server. Dal by som ho do
> kancelarii. Ale potreboval by som, aby ten server bol dalej funkcny na
> starej IP adrese. IP adresu mozem pridelit inemu serveru, ktory zostava
> v hostingu. V kancelariach mame jednu IP adresu a sme za NATom.

Zdravim rovnez - moje rada ted nebude mit naprosto zadnou souvislost s
tim, ze si zrovna hraju se squidem, ale nebylo by nejrozumnejsi reseni
na tu starou IP (at uz bude vrznuta na jakykoli stoj) povesit squid,
ktery bude veskery provoz presmerovavat na IP, kterou mas v kancelari a
tam pomoci NATu zajistit, aby packet dosel na prislusny stroj uvnitr site?

Zbynek