IPFW pravidlo fwd

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Mon Apr 27 13:23:14 CEST 2009

Dan Lukes napsal(a):
> Zkouset to na produkcni siti je sice trochu nestastne, ale asi nemas
> jinou moznost. Ja bych se zakazniky komunikoval mailem na na
> redirektovani stranek se zcela vykaslal.

No, bohuzel neznam e-maily vsech zakazniku a u tech "starsich" uz treba
nefunguji ani ty, co znam...
Bohuzel nekdy je odriznuti od site jedinou moznosti, jak lidi donutit k
tomu, aby resili jejich problem. Klasicky pripad je, ze zavolam
zakaznikovi, ze ma zavirovany pocitac a dela mi to bordel po siti,
odpoved zni, ze pocitac zavirovany urcite nema, protoze si ho kazdy den
projizdi pomoci AVG. V horsim pripade si zakaznik navic mysli, ze se z
nej snazim vytahnout prachy tim, ze mu jeho zarucene zdravy PC budu
chtit odvirovavat...
Proto bych rad vyrobil neco, co zakaznikum hodi na obrazovku informaci o
tom, ze je jejich stroj napr. zavirovany. Toho se kazdy lekne a bude
tomu verit, protoze jim to rekl "jejich vlastni pocitac" a ne nekdo po
telefonu (takova je bohuzel realita).
A soucasne bych takto mohl upozornit nekoho, kdo napr. neco dluzi. Mam
odzkouseno, ze takoveto veci zabiraji psychologicky velice dobre, clovek
pak nemusi lidem vyhrozovat odpojenim a podobnymi neprijemnostmi.

Zbynek