PowerChute a freebsd

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Apr 27 07:24:15 CEST 2009

Zbyněk Burget wrote:

> Pokud se pamatuju, tak to spis bylo chybou ovladace uhid, ktery si UPSku
> "prisvojil" a on se o ni mel starat spravne ugen.

No, abychom byli presni - USB rozhrani u APC UPS je tridy UHID. Takze
drivejsi kernely UPSku rozpoznaly spravne. Problem je s apcupsd, ktery
pres toto rozhrani neumi komunikovat a tak bylo treba ovladac UHID
poskodit, aby nektera UHID zarizeni jako UHID nerozeznaval ...

> Dnes je tato chyba uz davno opravena.

Ano, dnes je tato puvodne chybejici chyba uz davno udelana ;-)