jak nejlepe na praci s casem

Jan Friedel jf at devnull.cz
Thu Apr 23 09:49:18 CEST 2009

On Thu, Apr 23, 2009 at 06:04:15AM +0200, Jaroslav Votruba wrote:
	.
	.

> friedel
> jak dlouho asi muze trvat zpracovani teto jednoduche funkce?
> Myslim, ze je to nemeritelne a zanedbatelne. V pripade paranoi neni
> problem zalozit uzivatele v DB, ktery nema prava nad zadnou DB. Nebo
> ne?

	I kdyz nechapu smysl tveho dotazu, resp. tvou odpoved na nej
	(nebo ta case zacinajici "V pripade.." se nevztahuje k
	predeslemu textu?)..

	sh> time (echo .. | bc)
	sh> time (mysql .. )

	K samotnemu pouziti bc pak jedine; vzhledem k jednoduchosti
	aritmetiky ma temer kazdy shell vice ci mene optimalizovane
	prostredky a je pouze na tobe, kterou cestu zvolis. Priklad
	ktery jsem uvadel je vice mene univerzalni (proveditelny v
	generickem sh(1)) - tudiz neoptimalizovany.

	/h.