jak nejlepe na praci s casem

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed Apr 22 13:51:46 CEST 2009

cas od casu potrebuji zjitit, ktery datum pripada na jakej den, pripadne
rozdil mezi 2mi daty. Prikazem date mi to jednoduse nejde (nebo to spis
neumim), takže na to vyuzivam mysql, ale muj postup mi prijde trochu
(vic) neohrabanej. Jdu na to tak, ze si prikazy vlozim do souboru a ten
pak podstrcim mysql ke zpracovaní a vysledek vkladam zpet do souboru.
mysql -uroot -pheslo < prikazy.sql > vystup.txt

kde prikazy jsou napr
SELECT DATEDIFF('2009-03-09', '2011-03-09');
select dayname('2020-12-24');

jde to nejak inteligentnejc pomoci neceho jineho, pripadne jak to udelat
lepe, abych se vyhnul pouziti souboru, tj prikaz i vysledek abych zadal
a dostal z prikazove radky
Jarda