IPSEC - prechod z ISA serveru

Josef Hrabec hrabec at naxo.net
Mon Apr 20 14:44:15 CEST 2009

> K enc iface. Je pravda, ze ked som s IPSec este na OpenBSD zacinal, tiez
> som
> si myslel, ze co tunel to virtualny iface a chvilu mi trvalo kym som sa
> naucil pouzivat enc. Je to skaredy hack.

Mohl bych poprosit o strucny popis jak s tim enc pracovat? Proste spusteni
tcpdump -ni enc0 v mem pripade zadne pakety nevypisuje. Tcpdump si pri
spusteni postezuje, ze dany adapter nema pridelenou zadnou IP... nic mene
ale dale to vypada, jako by na enc0 poslouchal. Nic mene pocet zachycenych
paketu je vzdy nulovy. Je nutne, aby enc0 nejakou IP mel?...

Diky,
Pepa.