"Dva NATy" za jednim strojem

Filip Huška filip.huska at coolhousing.net
Wed Apr 15 13:43:41 CEST 2009

Mozna se ubiram blbe, FreeBSD moc neznam ... zatim ... ale co takhle
vytvoriy virtualni interface - na nem spustene dane sluzby se
statickym routingem na providera 2 ? Je to trochu drbani se za uchem
pres hlavu.

Druha moznost, elegantnejsi, je qosovat sluzby na vstupu a dle vahy
posilat vlevo/ vpravo dle preference ... tim by melo byt zajistena
plynula funkcnost kdyz jeden z nich vypadne ...

Statice bych se vyhnul ... neni nic horsiho nez vypadek sluzeb.
f.