Gnome 2

Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Tue Apr 7 09:37:24 CEST 2009

Ahoj,

  musel jsem prejit z KDE, protoze 4kova verze opravdu zatim neni k
  tomu na Gnome. Funguje skvele a mnohonasobne dostacuje mym
  pozadavkum, mam ale par kosmetickych veci, se kterymi si na FBSD
  nevim rady:

  1. gdm - jak mohu zmenit defaultni jazyk a klavesnici pro
  prihlaseni (pro kdm fungovalo jak locale, tak kdmrc) gdm.conf je,
  ale dost podivny, kdesi v dbus-1 a absolutne netusim, jak to
  nastavit.

  2. nefunguje mi vypnuti ani restart pocitace pres gnome - nestane
  se nic, v kde to fungovalo

  3. jak nastavit automount pro neprivilegovane uzivatele (to je
  obecnejsi dotaz i pro kde) - na linuxu to nejak chodi, ale neprisel
  jsem na ten mechanismus, je mi jasne, ze to bude delat nejaky
  demon, nicmene je jich tam cela rada. Kdyz zastrcim treba flash,
  tak pod rootem se v /media vytvori prislusny adresar a mountne se -
  pod neprivilegovanym to samozrejme nejde.

  Diky za rady
  Radek

--
S pozdravem,