FreedBSD pod ESX vmware

Pavol Čierny scorp at scorp.sk
Tue Mar 31 21:21:37 CEST 2009

Ahoj,

podelim sa teda o skusenosti zpod ESX...

prevadzkujem par produkcnych BSDciek v ESXi 3.5 ...

Ale su to 6.2-STABLE bez SMP ( stare fyzicke stroje prekopirovane do virtualu)

a mozem povedat ze k plnej spokojnosti ( vacsinou su to zakaznicke
webservre ).

VMFS je na RAID-5 poli 4och SAS diskov - napriamo to islo myslim
sekvencne cca 130 MB/s...

Orientacne sekvencny zapis na tych BSD cez sysbench:

Operations performed:  0 Read, 131072 Write, 128 Other = 131200 Total
Read 0b  Written 2Gb  Total transferred 2Gb  (57.713Mb/sec)
 3693.66 Requests/sec executed

A citanie:

Operations performed:  131072 Read, 0 Write, 0 Other = 131072 Total
Read 2Gb  Written 0b  Total transferred 2Gb  (49.933Mb/sec)
 3195.70 Requests/sec executed

Ta rychlost sa da zdvihnut pridelenim vyssej priority daneho disku vo
virtualnej masine, co ale ovplyvni zdielanie I/O medzi ostatnymi VM...

BSD 7.1 som tam zatial neskusal, nakolko nove virtualne masiny uz davam na
Debian :(

---
S pozdravom
Pavol Čierny