FreedBSD pod ESX vmware

Juraj Chlebec Juraj.Chlebec at fem.uniag.sk
Tue Mar 31 10:05:32 CEST 2009

Miroslav Lachman wrote:
> Zdeněk Bill wrote:
>
> [...]
>
> Asi uz jsi na to narazil sam, ale kdyby nahodou ne, tak tady je link
> na debatu ve freebsd-performance:
> http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-performance/2009-February/003677.html
>
> FreeBSD 7.1 disk performance issue on ESXi 3.5

Mam taku myslienku - kedze podla
http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-performance/2009-February/003679.html
nie je rychlost siete tymto postihnuta nedalo by sa vyuzit iSCSI
ulozisko pre data? Tiez sa pohravam z myslienkou prevadzkovat ostry
server na ESXi ale takyto "performace hit" nie je bohvieco. Postavit VM
z Linuxom ktory bude robit iSCSI server by sa malo dat (kedze diskove
pole k dispozicii zatial nemam...).

Juro Chlebec

--
Juraj Chlebec