Osud win4bsd a emulatory windows

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Mar 30 12:49:47 CEST 2009

Radim Kolar wrote:

> Jenomze co mam napsat do PR aby to mohli vyvojari zreproduktovat?
> Napsat informaci o tom ze nekde ULE dost blbne je zbytecne - takovou
> informaci uz maji.

Jde hlavne o to, pri jakem typu zateze / pri provozu ceho se ti nejaky
(a jaky) problem projevuje. Pokud nevis, co konkretne do PR, tak to zkus
nejdriv nadhodit do mailinglistu.
Kdyby ty problemy s ULE byly tak obecne a tak verejne zname, jak
popisujes, tak by je uz davno nekdo resil a hlavne - kazdy by je
pozoroval. Jenze ja jsem opravdu s ULE nezpozoroval nic tak zasadniho,
aby mi to prislo jako nejaky problem a uz vubec ne tak zasadniho, abych
kvuli tomu prekompiloval jadro s 4BSD.

Myslim, ze kdyz napises "s aplikaci X pri provozu na Y se zatezi Z mam
problem ABC", tak uz je to slusny zaklad k tomu, aby se tim nekdo mohl
zabyvat.

Pokud jsi prochazel databazi PR a podobny problem uz tam nasel, tak se
obcas hodi tam napsat, ze ten problem pozorujes taky a popis sve
konfigurace.

Mirek