Dual NIC, problem s nedostupnosti

Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Fri Mar 27 15:37:43 CET 2009

Ahoj,

LD> ---
LD> ifconfig_bge0="inet 172.25.11.23 netmask 255.255.255.0"
LD> ifconfig_bge1="inet 172.25.9.12 netmask 255.255.255.0"

LD> defaultrouter="172.25.11.1"

narazil jsem na podobny problem na 7.1 i386 akorat s tim, ze se
jednalo o ipv6 a nesel mi ping na zarizeni primo pripojene pres
switch do sitovky.

Ping na ip ze stejneho rozsahu (na branu) z fbsd sel, ip bylo
nahozeno na sitovce, ale ping na zarizeni ve stejnem rozsahu sel
proste pres defaultni gw uplne jinou sitovkou. Zajimave bylo, ze kdyz
jsem si nahodil to same ip pres RA, tak to slo, kdyz jsem ho nahodil
z prikazoveho radku, tak to neslo.

A jak jsem to vyresil? Nevim, 3x jsem restartoval, aniz bych cokoliv
zmenil a nic, pak jsem sel na obed, restartoval znova a slo to. Byl
jsem zoufaly, nic trivialnejsiho, nez nahodit rozsah, asi neni, ale
ja se s tim moril x hodin. Ted to jde uz tyden.

--
S pozdravem,
 Radek Krejca
 radek at ceskedomeny.cz