Prace s diskem

Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Thu Mar 26 21:52:45 CET 2009

Ahoj,

  pripadam si s touto otazkou jako totalni lama, ale zamotal jsem se
  tu v tom a nemuzu se hnout z mista, proto prosim o radu takhle.

  V pocitaci jsem mel mensi disk, koupil jsem novy, pres dd vse
  pretahl na novy. Cili mam nyni disk, kde jsou puvodni partitions v
  poradi (Windows - NTFS, FBSD, NTFS a FAT32 pro sdileni, prazdne
  misto).

  Nyni potrebuji ve FBSD instalaci vice mista, chtel bych v prazdnem
  miste vytvorit dalsi partition a tu si v klidu mountnout. Zde je
  kamen urazu, za boha nemuzu prijit na to jak - asi bych to po serii
  pokusu dal dohromady, ale nechci prijit o data, kdyz se prehmatnu,
  jako pri minulych hratkach s fdiskem.

  Umim udalat tuhle vec s novym cistym diskem, navic navodu pro tuhle
  situaci je po netu milion, ale jak vyresit muj "problem", jsem
  nikde neobjevil. I sysinstall me zklamal, pro me z neznamych duvodu
  (kdyz to pres nej delam) mi napise, ze vse je ok, ale oddil nikde,
  vubec nic neudela.

  Diky za radu, usetri mi to hodne casu.

  Radek

--