Re: Vraceni zavislosti

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Thu Mar 26 11:40:26 CET 2009

> To je asi jedna moznost. Jako druha me napada - pkgdb -F nenabizi jen
> smazani zavislosti, ale take, pokud vim, instalaci chybejiciho portu. A

To jsem prave nechtel, protoze portupgrade chtel nainstalovat stejnou
verzi baliku, ktera tam uz byla. Takze bych ocekaval, ze by se problem
opakoval.

Abych to upresnil: Upgradoval jsem Seamonkey a portupgrade se zastavil
na upgradu "intltool". Jeho havarii zpusobil ne nem zavisly v OS jiz nainstalovany
balik p5-XML-Parser-2.36, ktery chtel portupgrade preinstalovat stejnou verzi.

> treti moznost - portupgrade ma option "skip checks" coz by slo pouzit a
> problematicky port preinstalovat (nebo nainstalovat po smazani).

Myslim, ze to by asi nastal obdobny problem jako u pripadu 2.

Karel