Instalace serveru FreeBSD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 25 12:44:03 CET 2009

freebsd at email.cz napsal/wrote, On 03/25/09 12:28:
> Zkusebne jsem nainstaloval FreeBSD 7.1 na server. Na rozdeleni diskoveho
> pole jsem pouzil pruvodce. Dvakrat jsem zmacknul A. :-)
> Diskove pole je ze 4xSCSI disku a je tam hw raidu s radicem Adaptec
> 3960D. Po instalaci a rebootu stroje nelze nabootovat. :-(

loader

7.1 ma problem na cele rade stroju, ktere podporuji bootovani z USB.
Sorry, nevzpomel jsem si - resim to natolik rutinne, ze mi to vypadlo.

Je treba pouzit loader ze starsi verze, coz se ti ale jako zacatecnikovi
bude blbe vysvetlovat.

Zkus uplne zakazat (v BIOSu) USB. Pokdu takhle system nastartuje,
nahradit loader na bezicim systemu (pak budes moct USB zase zapnout) je
o nekolik radu jednodussi problem.