platforma i386 / amd64

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 25 12:34:39 CET 2009

Jan Dusatko napsal/wrote, On 03/25/09 11:57:

> Dane, pokud tomu dobre rozumim, nejjednodussi cesta je zkompilovat
> package na jinem stroji s pozadovanymi parametry ... a vysledek pomoci
> pkg_add pridat? Chapu, ze tim jsem schopen rozebehnout IA32 na AMD64,
> ale pripada mi to jako skrabani se levou rukou za pravym uchem.

To souvisi s tim, ze predevsim je cross-skrabanim pousteni i386 binaru
na amd64 system. "Normalni" cesta, kdyz uz to prekladas, je prelozit si
to pro svoji architekturu a system nativne.

Tebou popisovany problem nastava vlastne jen v pripade, ze jsou zdrojaky
neportabilni a prelozit to na amd64 nejde. V takove nemile (a doufejme,
ze neprilis caste) situaci mi preklad na i386 nepripada az tak nemistny ...