Instalace serveru FreeBSD

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Wed Mar 25 10:40:13 CET 2009

Zdravicko, nam to v praci beha na 7.0, co se tyka diskovych poli tak ve
freebsd gmirror napriklad...
jinak ostatni veci jsou asi jasne dle dokumentace ;)
rozdeleni diskoveho pole je asi na uvaze kazdeho administratora zvlast,
podle veci kere odhadne ze bude na serveru provozovat.Toto se neda
odhadnout bez znalosti prostredi a toho co provadi klienti na siti.
Jinak lepsi nez LVM bo cokoliv jineho urcite ZFS :) kolega to ma na
serveru doma uz pres pul roku a jenom si to chvali...
Vilem