Sendmail a autorizacia pre SMTP

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Mar 24 21:36:12 CET 2009

Jozef Drahovsky wrote:
> Potrebujem jednoducho vyriesit pre niekolko (jednotky) cestujucich klientov
> (neniacich ip) authorizaciu pre sendmail pre prijem posty z tunderbirdu
> cez SMTP.
> Nechem ziaden mamuti nastroj. Moja pradstava je individualny passwd file.
> Co mi odporucate dostudovat?

A o jakem SMTP serveru se tu bavime ?

Pro pripad, ze o sendmailu, tak tam by bylo treba pouzit SASL a to mi
vzdycky pripadalo ponekud zbytecne byt mohutnym a slozitym nastrojem.
Ale dat uzivateli X.509 certifikat a nastavit, ze vsechny certifikaty od
nejake autority jsou "opravnene" se mi zda byt dost trivialni.