mount_nwfs

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Mar 24 20:44:26 CET 2009

Kaminar wrote:
> Tak podle rad a dalsich informaci jsem se posunul o trochu dale.
> Na tom Novellu NWS 6.x neni IPX a tak jsem zkusil:

> Warning: no cfg files found.
> Netware password:
> mount_nwfs: cannot login to server <server>: nwerr = 89fc

0x89FC = SERVER UNKNOWN

Jedna z moznosti je, ze udane "jmeno svr" neni spravne.

Bohuzel, moje zkusenosti s Netware jsou sice velmi hluboke, ale konci s
verzi 3.2, tedy pred nastupem NDS, ktere veci vyznamne zkomplikovalo.

Za me by bylo jasne, ze "spravne" jmeno serveru se trivialne zjisti na
konzoli - a v typickem pripade byde uvedeno primo v promptu. Ale jak je
to v pripade NDS a verze 6.x nemam poneti. To budes muset vybojovat sam.

Jo, a taky muze byt pricina nekde uplne jinde ;-)