OT-Re: zjisteni kodovani souboru

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Tue Mar 24 11:53:51 CET 2009

rikal jsem, ze se v problematice neorientuji. Jen jsem napsal co jsem si
zkusil.

program je na www.pspad.com

vytvorim prazdny txt a zmenim kodovani na win1250, ulozim, zavru.
Otevru, je v win1250. Zmenim na latin2, ulozim, zavru. Otevru, je v latin2.

nevim jak k tomu dosel, mozna autor by byl ochoten svuj postup
prozradit, nevim
Jarda