amavis po portupgrade nepracuje

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Mar 24 10:35:08 CET 2009

jaroslav votruba wrote:
> provedl jsem portupgrade, ale rozhasil mi server vice nez jsem cekal.
> Server mi nyni v logu hlasi
> www postfix/smtp[96335]: 4BAB7126B84: to=<yy.cc at dvorec.eu>, relay=none,
> delay=1200, status=deferred (connect to 127.0.0.1[127.0.0.1]: Connection
> refused)
>

> postfix mi pracuje tak, ze posila maily amavisu a ten zpet druhe
> instanci postfixu
> co jsem googlil, tak to vypada na amavis-new. Kontroloval jsem configy
> postfixu i amavisu, ale neprijde mi ze by je to zmenilo.

> [...]

Pokud jsi upgradoval Amavisd-new a rikas, ze ho nemas ani ne vypisu ps
aux, tak proc se snazis spustit SpamAssassin namisto Amavisu? Rekl bych,
ze to bude jadro problemu (alespon z toho, co jsi napsal)

Zaroven chybi informace o tom, z jake verze na jakou jsi upgradoval,
neni to zas tak davno, co se u Amavisu delaly nejake vetsi zmeny a v
nekterych pripadech bylo potreba upravovat konfiguraci / SQL schema.

Priste radeji zkus restartovat oboje:
/usr/local/etc/rc.d/sa-spamd restart
/usr/local/etc/rc.d/amavisd restart